Wednesday, September 25, 2019





Nowe Opel 148 Pln Otomoto Pl




Zepsuty Przeplywomierz W X18xe1 Opel Zafira 1 8 Youtube




Jak Nie Zaslepiac Egr Przy Silniku 1 6 16v X16xel Szuman Eu











Zawor Egr Opel 1 7 Td 8v Astra G Vectra B 7430734086 Oficjalne




Astra G 2 0 Dti Egr Valve Youtube




Uzywane 19 90 Pln Otomoto Pl






Nty Zawor Egr Opel Astra F 1 4 16v 1 6 1 6 16v 94 Corsa B 1 2 1 4




Avtorazborka Klapan Sistemy Recirkulyacii Og Opel Vectra B 1 8 1 6




Nowe Opel 114 Pln Otomoto Pl






Zawor Egr Meriva Vectra Zafira Astra G 1 6 1 8 16v Zawory Egr Skv Lodz




Jak Nie Zaslepiac Egr Przy Silniku 1 6 16v X16xel Szuman Eu




Zawor Egr Opel Astra 1 6 8v Wolica Sprzedajemy Pl



4 comments:

  1. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    ReplyDelete
  2. Niestety czasami tak jest, że nasze auto nagle się psuje i jedyne co możemy zrobić to jechać do mechanika. Mnie całkiem niedawno nawet do warsztatu holowała pomoc drogowa https://jarex24.pl/ i wiem, że było to najlepsze rozwiązanie jakie mogłam zrobić.

    ReplyDelete
  3. Niestety ja się na samej mechanice nie znam, ale jestem wręcz zdania, że bardzo ważną kwestią jest wiedzieć co nieco na temat samych ubezpieczeń. Ja nawet jakiś czas temu czytałam na stronie https://kioskpolis.pl/audatex/ do czego serwis Audatex jest używany przez ubezpieczyciela.

    ReplyDelete
  4. Muszę dodać, że właśnie dlatego warto jest regularnie dbać o swoje auto aby właśnie było cały czas sprawne. Kiedy jednak przytrafi nam się jakaś awaria na trasie to na pewno pomoc drogowa https://pomocdrogowa.tychy.pl/ jest tą właściwą opcją.

    ReplyDelete